IX Kedlubna a červená řepa

9. dubna 2014 v 0:02 | Anahell |  Tipy
Zlatý důl objeven!

Aneb - na kalorických tabulká, které jistě tak hojně využíváme, jsem si našla složení a kalorie kedlubny a červené řepy.
Tedy v syrovém stádiu.

A já nevím jak vás, ale mě vždycky kedlubna ohromně zasytí.
Navíc mají důležité na minerály, které nám při ne-jezení právě chybí!
Takový salát z těchto dvou přísad může být důležitým zdrojem živin pro naše těla.

Kedluben:
na 100g 31kCal

Obsah potraviny:
Obsahuje velké množství vitamínu C, E, B a karoteny. Dále obsahuje vápník, draslík, zinek a železo. Neobsahuje skoro žádný tuk.

Vliv na zdraví:
Podporuje snižování nadváhy, posiluje imunitní systém. Působí preventivně proti infekcím.
Kedlubny starší, zdřevěnělé, jsou docela dobře stravitelné. Jsou vhodné pro lidi trpící zácpou.

Červená řepa:
na 100 má 43kCal

Obsah potraviny:
Obsahuje malé množství vitamínu C a B, zato je velmi bohatá na bílkoviny, vlákninu, draslík, zinek a důležitou látku pektin.

Vliv na zdraví:
Posiluje metabolismus, vhodná při nemocech srdce, podporuje vylučování cholesterolu a působí proti vysokému tlaku.
Konzumace není vhodná pro diabetiky a pro lidi s močovými kameny.

Takže hurá do kedluben a řep :3
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ko Ky Ko Ky | Web | 9. dubna 2014 v 16:20 | Reagovat

to je velice zajímavé:) díky za tento článek :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama