V. 4 zásady

18. června 2013 v 22:54 | Anahell |  Tipy
4 obecné zásady při hubnutí:

1) vyloučit alkohol, neboť obsahuje kalorie, zatěžuje játra, prodlužuje trávení a rozkládá vitaminy skupiny B. Dlouhodobým rizikem požívání alkoholu je i zadržování tekutin ve tkáních

2) omezení používání tuků na minimum. Tuto zásada je však velmi obtížné dodržet. Doporučený příjem tuků za den je 50 - 60 g, což jsou 2 lžíce oleje. Odstředěné mléko obsahuje určité množství tuků, dále sýry, paštiky i obyčejný rohlík. Pro dodržení této zásady je nutná velká pozornost;

3) vyřazení konzumace bílé mouky a cukru. Bílá mouka zpomaluje průchod střevním traktem a je lehce vstřebatelná a bílý cukr neobsahuje prvky napomáhající rychlému vstřebávání vitaminů. Pro vypuzení tuků z těla je nutný zvýšený přísun vlákniny, jež obalí částice tuku, a tím se vylučuje tuk z těla. Pro užívání vlákniny je nutné začít postupným zvyšováním příjmu vlákniny, a to nejlépe ve formě vařené vlákniny, aby nedošlo ke křečím;

4) příjem velkého množství zeleniny. Zelenina obsahuje široké spektrum vitaminů a minerálních látek a v neposlední řadě i celulózu. Nejlepší pro úpravu zeleniny je vaření v páře či v malém množství vody, pro využití veškeré výživné složky zeleniny.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama